מפגש זה עסק בהבנת תפקיד המנכ"ל ומנהל השיווק בארגונים בעיתות משבר כלכלי, כמי שאחראים על הובלת החברה קדימה, תוך הבטחת מקסום יכולות והגדלת רווחים במידה המקסימאלית.
משתתפי הדיון הנם מנכ"לים ומנהלי שיווק מארגונים שונים: ספקים, אנטגרטורים, נותני שירותים וכיוצ"ב.
STKI : “PARTNER IN CREATING DEMAND”
במציאות הכלכלית החדשה, הנשלטת על ידי מיתון משמעותי, אנו ב-STKI מבחינים בפעילות פנימית בקרב צוותי הנהלה, מכירות ושיווק בקרב ארגונים רבים בנוגע לתפיסות סביב נושא –"go-to-market", וטקטיקות ניהול שונות.
על מנת להבטיח הצלחה, על יחידות השיווק והמכירות לעבוד בשיתוף פעולה עם חברות אנליסטים (דוגמת STKI), על מנת לפצח את "הנוסחה להצלחה בטוחה".
בפני המשתתפים הוצגו שתי דרכי פעולה בשיתוף STKI:
- בהיבט הפנים ארגוני: קיום הערכות בסיסיות לגבי השוק, ניתוח התחרות הקיימת, וביצועSWOT ארגוני – זאת על בסיס ניתוח מחקרים, בחינת שווקים משניים וכיוצ"ב.
- בהיבט החוץ ארגוני כלפי השוק ולקוחות החברה: עדכון שוטף של האנליסטים (VB), שימוש ב"מוצרי מחקר חדשים" של STKI, מעורבות בתכנון אסטרטגי ויצירת "סיפורי לקוח".