מהם מפגשי ה"שולחן העגול"?
מפגשים אלה הינם קבוצות מיקוד הכוללות מנהלי מערכות מידע ונציגי יחידות המחשוב בארגונים הגדולים בישראל, הנפגשים באופן
קבוע על מנת לדון בסוגיות טכנולוגיות שנות, ולשתף מניסיונם בתחום.
מפגשים אלה אינם פתוחים לספקים ונותני שירותים, על מנת להבטיח פתיחות מצד הנוכחים.
מהו הערך החשוב לספקים?
בתום כל מפגש נכתב סיכום של הדברים אשר הועלו בו. סיכום זה נשלח לאחר ניסוחו, לכלל ארגוני הלקוחות בארץ הנמנים על לקוחות STKI.
בטרם נשלח הסיכום – הוא מועבר לידי הספקים לשם קבלת תגובה אשר תנוסח בנספח ותצורף לסיכום אשר יועבר לידי הלקוחות.
מדוע חשוב להגיב?
קיימת חשיבות רבה לתגובות הספקים אשר בעצם צירוף תגובתם לנאמר – מקבלים הזדמנות להציג את יכולותיהם ותובנותיהם בתחומים השונים. התגובות השונות והמלצות הספקים ניקראות על ידי מנהלי מערכות המידע המתמודדים עם הבעיות בנקודת זמן קריטית.
תשובות הספקים לבעיות שהועלו – מאפשרות היכרות טובה יותר עם פתרונותיהם ושירותיהם בנקודת הזמן הרלוונטית ביותר ללקוח.
כיצד מצרפים תגובה לסיכומים?
תגובות ניתן לשלוח אלי ישירות, לכתובת: shiri@stki.info
אנא הקפידו להעביר תכנים אינפורמטיביים בלבד כגון: מהי המגמה אותה אתם מזהים בתחום זה כרגע? מה לדעתכם ארגונים מחפשים? מהן המלצותיכם לארגונים המתחילים לעסוק בתחום זה? התייחסות לנקודות הספציפיות שעלו במפגש? וכדומה.
על מנת להבטיח כי תגובתכם תיכלל בסיכום הסופי, אנא עימדו בדרישות הבאות:
1. אורך ההתייחסות - כפסקה אחת. במסמך WORD נפרד.
2. אנא הימנעו ממסרים "מכירתיים/שיווקיים" .
3. נסו לכלול מידע לגבי "מגמות" בתחום, דגשים חשובים והמלצות לארגוני משתמשים, וכל מידע "אינפורמטיבי" אחר שיכול לתרום לנושאי הדיון שהועלו.
4. אם ישנו מידע לגבי פיתרון ייחודי/חדש אותו ביכולתכם להציע בהתאם לנושא מסוים שעלה בדיון, ניתן לכלול התייחסות קצרה לכך.
אשמח לעמוד לרשותכם לצורך מתן כל הסבר או סיוע נוספים.
מפגשים אלה הינם קבוצות מיקוד הכוללות מנהלי מערכות מידע ונציגי יחידות המחשוב בארגונים הגדולים בישראל, הנפגשים באופן
קבוע על מנת לדון בסוגיות טכנולוגיות שנות, ולשתף מניסיונם בתחום.
מפגשים אלה אינם פתוחים לספקים ונותני שירותים, על מנת להבטיח פתיחות מצד הנוכחים.
מהו הערך החשוב לספקים?
בתום כל מפגש נכתב סיכום של הדברים אשר הועלו בו. סיכום זה נשלח לאחר ניסוחו, לכלל ארגוני הלקוחות בארץ הנמנים על לקוחות STKI.
בטרם נשלח הסיכום – הוא מועבר לידי הספקים לשם קבלת תגובה אשר תנוסח בנספח ותצורף לסיכום אשר יועבר לידי הלקוחות.
מדוע חשוב להגיב?
קיימת חשיבות רבה לתגובות הספקים אשר בעצם צירוף תגובתם לנאמר – מקבלים הזדמנות להציג את יכולותיהם ותובנותיהם בתחומים השונים. התגובות השונות והמלצות הספקים ניקראות על ידי מנהלי מערכות המידע המתמודדים עם הבעיות בנקודת זמן קריטית.
תשובות הספקים לבעיות שהועלו – מאפשרות היכרות טובה יותר עם פתרונותיהם ושירותיהם בנקודת הזמן הרלוונטית ביותר ללקוח.
כיצד מצרפים תגובה לסיכומים?
תגובות ניתן לשלוח אלי ישירות, לכתובת: shiri@stki.info
אנא הקפידו להעביר תכנים אינפורמטיביים בלבד כגון: מהי המגמה אותה אתם מזהים בתחום זה כרגע? מה לדעתכם ארגונים מחפשים? מהן המלצותיכם לארגונים המתחילים לעסוק בתחום זה? התייחסות לנקודות הספציפיות שעלו במפגש? וכדומה.
על מנת להבטיח כי תגובתכם תיכלל בסיכום הסופי, אנא עימדו בדרישות הבאות:
1. אורך ההתייחסות - כפסקה אחת. במסמך WORD נפרד.
2. אנא הימנעו ממסרים "מכירתיים/שיווקיים" .
3. נסו לכלול מידע לגבי "מגמות" בתחום, דגשים חשובים והמלצות לארגוני משתמשים, וכל מידע "אינפורמטיבי" אחר שיכול לתרום לנושאי הדיון שהועלו.
4. אם ישנו מידע לגבי פיתרון ייחודי/חדש אותו ביכולתכם להציע בהתאם לנושא מסוים שעלה בדיון, ניתן לכלול התייחסות קצרה לכך.
אשמח לעמוד לרשותכם לצורך מתן כל הסבר או סיוע נוספים.