מתן ייעוץ המשלב מידע בינלאומי ומידע מקומי תוך מתן סקירה מקיפה על עולם לקוחות ה-Enterprise בישראל:
· מגמות וכיוונים בארץ ובעולם בשוק ה-IT
· הקניית מתודולוגיות המצטיינות בתחומן
· בניית תוכניות עסקיות וסיוע במימוש הפוטנציאל השיווקי של הארגון
· סיוע בהבניית שיתופי פעולה עתידיים
קיום פגישות שוטפות, שיחות טלפון, הפניית שאילתות מקצועיות לצוות המחקר המקומי הרלוונטי.
· מתן נקודות מבט ממוקדות על מוצרים וכלים מובילים בישראל והבניית המיצוב המדויק לכלים המיוצגים על ידי החברה.
· מתן חשיפה לנתוני שוק עדכניים
· בחינת מגזרים בתעשייה והכוונה לגבי אופן הפעילות מולם.
· סיוע באיתור מוצרים לייצוג בארץ
מעורבות במסגרת מפגשי שולחן עגול המיועדת ללקוחות:
· אפשרות הצעת נקודות רלוונטיות לדיון
· אפשרות צירוף תגובות ומידע אשר ישולבו בסיכומים המועברים ללקוחות
· אפשרות המלצה ללקוחות של החברה להשתלב במפגשים ולהוות "סיפור לקוח" במסגרת האירוע.
מתן הרצאות תקופתיות אשר במהלכן מסקרות מגמות עיקריות או התפתחויות אקטואליות רלוונטיות ללקוחות.
· ההרצאות מתואמות מראש בהתאם לאנליסט המרצה ולתחום התמחותו.
· ההרצאות יכולות להשתלב בפעילות פנימית בארגון או במסגרת אירועי לקוחות.
מתן חומרי מחקר לימודיים: מחקרי מדף, מצגות עיון, סיכומי מפגשי לקוחות ועוד.
· מגמות וכיוונים בארץ ובעולם בשוק ה-IT
· הקניית מתודולוגיות המצטיינות בתחומן
· בניית תוכניות עסקיות וסיוע במימוש הפוטנציאל השיווקי של הארגון
· סיוע בהבניית שיתופי פעולה עתידיים
קיום פגישות שוטפות, שיחות טלפון, הפניית שאילתות מקצועיות לצוות המחקר המקומי הרלוונטי.
· מתן נקודות מבט ממוקדות על מוצרים וכלים מובילים בישראל והבניית המיצוב המדויק לכלים המיוצגים על ידי החברה.
· מתן חשיפה לנתוני שוק עדכניים
· בחינת מגזרים בתעשייה והכוונה לגבי אופן הפעילות מולם.
· סיוע באיתור מוצרים לייצוג בארץ
מעורבות במסגרת מפגשי שולחן עגול המיועדת ללקוחות:
· אפשרות הצעת נקודות רלוונטיות לדיון
· אפשרות צירוף תגובות ומידע אשר ישולבו בסיכומים המועברים ללקוחות
· אפשרות המלצה ללקוחות של החברה להשתלב במפגשים ולהוות "סיפור לקוח" במסגרת האירוע.
מתן הרצאות תקופתיות אשר במהלכן מסקרות מגמות עיקריות או התפתחויות אקטואליות רלוונטיות ללקוחות.
· ההרצאות מתואמות מראש בהתאם לאנליסט המרצה ולתחום התמחותו.
· ההרצאות יכולות להשתלב בפעילות פנימית בארגון או במסגרת אירועי לקוחות.
מתן חומרי מחקר לימודיים: מחקרי מדף, מצגות עיון, סיכומי מפגשי לקוחות ועוד.