Analyst House Call, הינו שם כולל למפגשי אנליסטים המתקיימים בארגון ומאפשרים למספר גדול של אנשי קשר לפגוש
את האנליסטים השונים.
מפגשים אלה מהווים הזדמנות להפניית שאלות ספציפיות בנושאים שונים, בחינת טכנולוגיות חדשות, מוצרים מתחרים,
מגזרי תעשייה וניתוח דרכי הפעילות מולם ,סקירה על שוק מערכות המידע מאספקטים שונים ועוד.
במסגרת המפגשים יעודכנו האנליסטים על ידי נציגי הארגון בחידושים טכנולוגיים, לקוחות חדשים, מגמות עתידיות וכיוצ"ב.
למי מיועדים המפגשים?
המפגשים מיועדים לעובדים בארגון הזקוקים למידע והיכולים להיעזר בו לצורך עבודתם היומיומית.
עשויים למצוא ערך רב במפגשים אלה נציגי מחלקות שונות: ניהול, שיווק, ראשי חטיבות טכנולוגיות, ראשי מגזרי תעשייה,
מנהלי מכירות וכדו'.
למה חשוב להשתתף?
מטרת הפגישות הינה לאפשר נגישות למידע ברמות שונות כגון: ברמה העסקית, השיווקית, הטכנולוגית וכדו' ...
השתתפות קבועה במפגשים תקיים זרימת מידע עדכני וחשוב ותבטיח את ניצולו המקסימאלי לצורך קידום החברה.
מפגשים אלה יהוו הזדמנות להפניית שאלות בתחומים טכנולוגיים שונים,להתעדכן מפי האנליסטים על הקורות בשוק מערכות המידע,
חידושים טכנולוגיים, כיוונים ומגמות, בחינת פוטנציאל שיווקי ומכירתי בשוק הלקוחות וכיוצ"ב.
מפגש זה מהווה במקביל הזדמנות נהדרת לעדכון היועצים לגבי החברה, מוצרים, שירותים, לקוחות חדשים, פרויקטים מוצלחים ועוד.
תדירות ואורך המפגשים:
מפגשי Analyst House Call יקבעו מול כל אנליסט הפעיל בתחומו מול החברה.
אורך הביקור דינאמי ותלוי במספר אנשי הקשר המעוניינים בפגישות (זמן ממוצע לפגישה: שעתיים וחצי).
תיאום הפגישות מטעם הארגון יעשה מול איש הקשר אשר יזמן מראש את עובדי החברה ויוכל לרכז את הזמנים בהתאם לדרישה.
אנא צרו עימי קשר לקביעת תאריך המפגש הראשון בחברתכם – אנו מתאמים בקרב לקוחותינו סדרת מפגשים בחודשים הקרובים (לפני תקופת החגים),
נוכח צפיפות בלוחות הזמנים השנה אנא הקדימו פנייתכם על מנת להבטיח כי המפגש יתקיים בחברתכם בקרוב.
אשמח לסייע ולתרום פרטים נוספים במידת הצורך.
את האנליסטים השונים.
מפגשים אלה מהווים הזדמנות להפניית שאלות ספציפיות בנושאים שונים, בחינת טכנולוגיות חדשות, מוצרים מתחרים,
מגזרי תעשייה וניתוח דרכי הפעילות מולם ,סקירה על שוק מערכות המידע מאספקטים שונים ועוד.
במסגרת המפגשים יעודכנו האנליסטים על ידי נציגי הארגון בחידושים טכנולוגיים, לקוחות חדשים, מגמות עתידיות וכיוצ"ב.
למי מיועדים המפגשים?
המפגשים מיועדים לעובדים בארגון הזקוקים למידע והיכולים להיעזר בו לצורך עבודתם היומיומית.
עשויים למצוא ערך רב במפגשים אלה נציגי מחלקות שונות: ניהול, שיווק, ראשי חטיבות טכנולוגיות, ראשי מגזרי תעשייה,
מנהלי מכירות וכדו'.
למה חשוב להשתתף?
מטרת הפגישות הינה לאפשר נגישות למידע ברמות שונות כגון: ברמה העסקית, השיווקית, הטכנולוגית וכדו' ...
השתתפות קבועה במפגשים תקיים זרימת מידע עדכני וחשוב ותבטיח את ניצולו המקסימאלי לצורך קידום החברה.
מפגשים אלה יהוו הזדמנות להפניית שאלות בתחומים טכנולוגיים שונים,להתעדכן מפי האנליסטים על הקורות בשוק מערכות המידע,
חידושים טכנולוגיים, כיוונים ומגמות, בחינת פוטנציאל שיווקי ומכירתי בשוק הלקוחות וכיוצ"ב.
מפגש זה מהווה במקביל הזדמנות נהדרת לעדכון היועצים לגבי החברה, מוצרים, שירותים, לקוחות חדשים, פרויקטים מוצלחים ועוד.
תדירות ואורך המפגשים:
מפגשי Analyst House Call יקבעו מול כל אנליסט הפעיל בתחומו מול החברה.
אורך הביקור דינאמי ותלוי במספר אנשי הקשר המעוניינים בפגישות (זמן ממוצע לפגישה: שעתיים וחצי).
תיאום הפגישות מטעם הארגון יעשה מול איש הקשר אשר יזמן מראש את עובדי החברה ויוכל לרכז את הזמנים בהתאם לדרישה.
אנא צרו עימי קשר לקביעת תאריך המפגש הראשון בחברתכם – אנו מתאמים בקרב לקוחותינו סדרת מפגשים בחודשים הקרובים (לפני תקופת החגים),
נוכח צפיפות בלוחות הזמנים השנה אנא הקדימו פנייתכם על מנת להבטיח כי המפגש יתקיים בחברתכם בקרוב.
אשמח לסייע ולתרום פרטים נוספים במידת הצורך.